Camels & snakes

Giannis Economou gecon at di.uoa.gr
Fri Sep 20 15:53:00 EEST 2002

Simantiko krithrio gia thn epilogh sou apotelei to poso kathara kai plirws
object oriented glwssa theleis na grafeis/matheis. Ean endiaferesai na
matheis mia oso perissotero ginetai Object Oriented glwssa, tote Python...
(kai sthn Perl mporeis na grafeis Object Oriented, an thes... sthn Perl
panta isxyei to 'there is more than one way to do it' kai isws kai mono to
poso isxyei ayto _pantou_ sthn Perl na apotelei krithrio na thn epilexeis
'h oxi...)
Epishs, Rixe mia matia kai sth syntaxh ths Python. An erxesai apo C/Java
('h skopeveis na pas...) isws h Python sou kakofanei...Merikoi exoun
xarakthrisei gia to syntaktiko ths thn Perl 'Write-Only Language', alla mhn
tromaxeis (eipame - sto xeri sou einai)...
Se Perl tha vreis poly etoimo kwdika (o opoios vevaia den einai panta
ypodeigma leitourgias/grafhs...) gia na xrhsimopoihseis h/kai na matheis.
Diavase kai ayto an thes:
http://www.linuxworld.com/linuxworld/expo/lw-python.html
Panw apo ola, kai oi 2 einai glwsses programmatismou, ara ergaleia. Analoga
me to ti theleis na kaneis, h kathe mia exei ta kala kai ta asxima ths kai
etsi tha epilexeis. Gia paradeigma, an skopeveis na grafeis scripts gia
administration, tote Perl, an skopeveis na ftiaxeis kati sto opoio tha
emplakoun alloi 10, tote mallon Python...

Filika,
Giannis

PS1. Alitheia, xerete an yparxei kati antistoixo me to mod_perl gia Python?