Camels & snakes

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Sep 20 13:42:01 EEST 2002

 > Εντάξει,
 > ξέρω ότι η λίστα βρίσκεται στη μέση ενός flame war και δεν μπορεί να
 > αντέξει και έναν δεύτερο,
 > ξέρω επίσης ότι είναι στην τελική ζήτημα γούστου,
 > αλλά ξέρω και ότι υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις --αν τους έχω κόψει
 > σωστά--  καλόγουστοι άνθρωποι (ξέρουν αυτοί ποιοί είναι) που μπορούν να
 > δώσουν έξυπνες, σύντομες και χρήσιμες απαντήσεις στο ερώτημά μου:

 > *** Θέλω να μάθω μια scripting language.
 > Πού να δώσω τον πολύτιμο χρόνο μου, σε Perl ή σε python? ***

Θα σου πρότεινα να μάθεις και τις δύο, τουλάχιστον όσο χρειάζεται για
να κάνεις port ενα μικρό αλλά non-trivial πρόγραμμα χρησιμοποιώντας
φυσικά τις ιδιαιτερότητες της κάθε γλώσσας και όχι απλά την κοινή
λειτουργικότητα που έχουν ολες.

Αν δεν έχεις χρόνο γι' αυτό τουλάχιστον βρες κώδικα και στις δύο και
δες τι σου φαίνεται πιο όμορφο, γιατί όπως λες είναι κυρίως θεμα γούστου.
Πάντως αν ξέρεις ήδη C ή/και Bourne shell, η Perl θα σου φανεί πιο εύκολη
και πιο «λογική» (το ίδιο αν σου αρέσει το ascii art :p).

Τέλος, ολα αυτά στην περίπτωση που ενδιαφέρεσαι για γενική χρήση και
όχι για συγκεκριμένη εφαρμογή στην οποία μια απο τις δύο γλώσσες να
κυριεύει τον κόσμο, εκεί η επιλογή είναι πιο εύκολη :>

 > Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια.
 > Δημήτρης

Rgds,
/-sb.