Camels & snakes

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Fri Sep 20 10:28:00 EEST 2002

> *** Θέλω να μάθω μια scripting language.
> Πού να δώσω τον πολύτιμο χρόνο μου, σε Perl ή σε python? ***

Ego prosopika tha sou synistousa Perl mias kai tin Python den tin exo
xrisimopoiisei katholou.
Einai apli sto syntatiko kai se diafora themata sou lynei kyriolektika
ta xeria. Exeis mia terastia gkama apo modules sxedon gia oti theleis (
http://search.cpan.org ) kai mporeis na ta kaneis install me ena poly
eykolo interface pou sou dinei i perl gia ayto to skopo.
 Episis exeis ena plires documentation se manpages gia ta vasika tis
glossas ( ksekinas apo to man perl pou einai stin ousia ena eyretirio
kai synexizeis apo ekei kai meta me tous tomeis pou se endiaferoun.
 Elpizo na se voithisa.
  Filika
   Stamatis