Δε φαίνονται τα ελληνικά ονόματα αρχείων σε mounted κατατμήσεις.

Haralampos Vassiliadis har-vas at otenet.gr
Fri Sep 20 00:38:01 EEST 2002

		Γεια σας, Έλληνες Λινουξάδες. Καταρχήν, να σας πω ότι διάβασα το FAQ V0.2.
Χρησιμοποιώ τα SuSE 8.0 και δεν μπορώ να δω τα ελληνικά ονόματα αρχείων και
φακέλων σε CD-ROM και σε κατατμήσεις FAT32 και NTFS που είναι mounted στο
σύστημά μου. Για δισκέτες τα κατάφερα από το αρχείο /etc/fstab προσθέτοντας
τις παραμέτρους codepage=737 και iocharset=iso8859-7. Για τ'άλλα όμως δεν
μπόρεσα. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε; Επίσης, έχω ένα προβληματάκι στην
κονσόλα με το backspace, το οποίο ενώ δουλεύει όταν γράφω εντολές, δεν
δουλεύει όταν ανοίγω ένα αρχείο με τον visual editor (εκεί δουλεύει μόνο το
πλήκτρο Delete). Το πρόβλημα δε λύθηκε με την πληκτρολόγηση: stty erase '^H'
(μου έβγαζε ^? όταν πατούσα το backspace στον vi). Ευχαριστώ για την
κατανόηση.
--
Βασιλειάδης Χαράλαμπος
Φοιτητής τμήματος Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών (Τ.Ε.Ι. Λάρισας)