Giati grafete greeklish

Michael Menegakis admin at www0.org
Thu Sep 19 12:13:53 EEST 2002

On Thu, 19 Sep 2002 11:41:20 +0300
Άγγελος Οικονομόπουλος <aoiko at cc.ece.ntua.gr> wrote:

> On Thursday 19 September 2002 11:37, Michael Menegakis wrote:
>
> > υγ. Προσέξτε καλά τι κάνετε. Έχετε στο μυαλό σας λέξεις που αφορούν
> > την πληροφορική και μιλάτε για "αηδίες λέξεις". Ε ΦΥΣΙΚΑ και είναι
> > αηδία να πεις "διακομιστής" στη καθημερινή βιαστική διάλεκτο, αλλά
> > δεν ήταν το θέμα μας η ορολογία της πληροφορικής αλλά γενικά η
> > επιρροή των greeklish στην ελληνική γλώσσα.
>
> kati pou apotelei safestath endei3h oti to thread einai way off-topic.
> den blepw na to 3efortwnomaste eukola...

Kala nai, apo thn allh meria bebaia, an thes th gnwmh mou,  thewrw pws
tha htan kalytero na apantame se tetoia munhmata estw kai an einai kapws
"off-topic" otan exei na kanei me taktikous posters tis listas kai
diafwnoume katheta mazi tous. Einai ena shmeio katheths diafwnias pou an
brethei mia lush (estw kai polu argotera, otan to "flamewar" exei
stamathsei kai to skeftoume monoi mas), tha einai kalutero gia thn
epikoinwnia twn mellwn ths listas. Episis de blepw na leei pouthena oti
eimaste bots h' mixanimatakia pou akoune mono sth leksh "linux", eimaste
kai anthrwpoi pou fusiko einai na exoume kai alla endiaferonta.
Fusika, ena tetoio thema de prepei na krataei gia polu bebaia giati
ksefeygei entelws apo to nohma ths dhmiourgias ths listas auta.

Auth h "ektonotikh" diadikasia off-topic thematwn se mikres dwseis einai
pisteuw aparaithto stoixeio kathe merous sizitishs me sigkekrimeno
thema.