Giati grafete greeklish

panos panos at linuxuk.com
Thu Sep 19 11:28:01 EEST 2002

---------- Original Message -----------
From: "qubit" <qubit010 at yahoo.co.uk>
To: <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
Sent: Thu, 19 Sep 2002 10:48:53 +0300
Subject: Re: Giati grafete greeklish

> paidia mi sas pianei o ethnikismos sas. i glossa einai ergaleio epikinonias
> anthropon. I glossa dimiourgeitai aptin anagi gia epikinonia. Den xreiazetai
> loipon na kanoume ti zoi mas diskoli mono kai mono gia na milame ellinika.
>
> an itan etsi tote tha prepe na xrisimopoioume kai lekseis opos:
> difio (bit), diadiktio (internet), psifioleksi (byte),
> apodiamorfotis (modem), oionei pragmatikotita (virtual reality)...
> kia alles tetoies aidies pou skarfizontai oi ellines glosologoi. an
> tis xrisimopoiousame den tha epikinonousame. i epikinonia einai pio
> [...]

  Äåí åßíáé åèíéêéóìüò ôï íá èÝëåéò íá ðñïóôáôÝøåéò ôá ðåñß ðáôñßäáò êáé çèþí óïõ. Áí åóý ðéóôåýåéò üôé åßìáé åèíéêéóôÞò ãéáôß èÝëù íá ãñÜöù êáé íá äéáâÜæù ÅëëçíéêÜ ôüôå ìÜëëïí êÜðïõ õðÜñ÷åé ðñüâëçìá.

  ¼óï ãéá ôéò ëÝîåéò ðïõ áíÜöåñåò äå âëÝðù ëüãï ãéáôß íá ìç ÷ñçóéìïðïéïýìå ôç ëÝîç "äéößï" áíôß ôïõ "byte" Þ ôç ëÝîç "äéåðáöÞ" áíôß ôïõ "interface". Äåí åßìáé êáôÜ ôçò ÷ñçóéìïðïßçóçò îÝíùí ëÝîåùí áëëÜ áðü ôç óôéãìÞ ðïõ õðÜñ÷ïõíå áíôßóôïé÷åò ÅëëçíéêÝò êáé ôéò ãíùñßæïõìå ãéáôß íá ÷ñçóéìïðïéïýìå áëëüöõëåò;

  ÐÜíïò