Giati grafete greeklish.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 19 08:17:01 EEST 2002

On 2002-09-19 02:45, DJ Art <djart at hellug.gr> wrote:
> ^^^^^^^^^
>
> υπάρχει κανείς εδώ πέρα που να μην έχει βγάλει ούτε το δημοτικό ??
> kai oxi. akomh ki otan grafeis greeklish, yparxei mia stoixeiwdhs
> or8ografia: "dain goinaite na grafoymai ta panta wpos na ne"  ;)
>
> Αυτό για την ορθογραφία, δεν το δέχομαι.

Ο κανόνας που λέει ότι ποτέ στο Usenet δεν απαντάμε με post του στυλ
"είχες ένα ορθογραφικό τάδε στο δείνα μέρος" δεν βγήκε τώρα.  Βγήκε
παλιά, τότε που ακόμα τα greeklish ήταν σχεδόν αποκλειστικά ο μόνος
τρόπος να γράψεις ελληνικά σε UNIX.  Απλώς τώρα έχουμε "ξεχάσει" τις
μέρες που τσακωνόμαστε σε ομάδες, για τον σωστό τρόπο γραφής του
"εισαγωγικός" σε greeklish (οι επιλογές ήταν "eisagwgikos",
"eisagogikos", ή ακόμα και "isagogikos").

Και τώρα θα μου πείτε "μα είσαι παλαβός; ορθογραφία σε greeklish;".
Μα απλώς ήθελα να δείξω ότι το θέμα της ορθογραφίας δεν ξεκίνησε
φέτος, με την έκδοση του KDE 3, να απασχολεί την ελληνική κοινότητα
του UNIX.

Ούτε εγώ το δέχομαι αυτό για την ορθογραφία.

--
Giorgos Keramidas <keramida@{ceid.upatras.gr,freebsd.org}>
FreeBSD 4.6-RELEASE #0: Wed Sep 18 23:08:01 EEST 2002