dipli othoni

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 18 22:53:01 EEST 2002

On 2002-09-18 20:21, Michael Menegakis <admin at www0.org> wrote:

> Εννοείς 2 servers ή μιλάς για τον χωρισμό του desktop σε δύο μέρη
> τρέχοντας έναν x server;

Θεωρητικά το DISPLAY έχει δυο μέρη, που χωρίζονται από μια τελεία:

	export DISPLAY=localhost:0.0

Το πρώτο λέγεται "display" αν θυμάμαι καλά, και το δεύτερο "screen".
Επίσης θεωρητικά, ο ίδιος X server μπορεί να ελέγχει πολλαπλά screens
αλλά ένα display.

Πρακτικά, έχω τρέξει πολλά χρόνια πριν δυο X servers στο ίδιο
μηχάνημα, δίνοντας κάτι σαν (συγχωρήστε μου οποιαδήποτε λάθη, δεν έχω
X11 στημένα αυτή τη στιγμή):

	$ startx -- :0 &
	$ startx -- :1 &

--
Giorgos Keramidas % keramida@{ceid.upatras.gr,freebsd.org}
FreeBSD 4.5-RELEASE-p20 #14: Tue Sep 17 15:23:24 EEST 2002