Giati grafete greeklish.

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Wed Sep 18 20:11:01 EEST 2002

Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί πολλοί χρήστες της Λίστας γράφουν Γρεεκλισσ.
Είναι κατανοητό εκεί όπου υπάρχει πρόβλημα. Πχ όταν δεν μου δουλεύουν τα
Ελληνικά πως θα γράψω Ελληνικά για να ρωτήσω γιατί δεν μου δουλεύουν τα
Ελληνικά.
Αλλά στις άλλες περιπτώσεις γιατί ;
Απλά δεν έχω καταλάβει.
Αν αλλάξουμε την γραφή των ελληνικών τότε εντάξει αλλά ποιοί είναι οι
κανόνες κτλ.
Δεν είναι και τόσο κακό να έχουμε διαφορετικό αλβάβητο από τους άλλους
Ευρωπαίους.

Πραγματικά απορώ. Υπάρχει λόγος ή απλά είναι μια συνήθεια από τότε που
πιθανόν τα Ελληνικά δεν δούλευαν ;

Επίσης γιατί όταν γράφουμε το θέμα Ελληνικά βγαίνει στην λίστα κινέζικα ;

Γιώργος