Ethics (Was: Re: Selida sxetiki me...)

V13 v13 at priest.com
Wed Sep 18 18:35:01 EEST 2002

On Wednesday 18 September 2002 13:47, Papadogiannakis Vagelis wrote:

> Exeis dikio. Episis prepei na poulane pirinika sta periptera mpas kai o
> kosmos katalavei poso kako mporoun na kanoun.

Protimas na mporeis na breis 5-10 tropoys me toys opoioys to systima soy ta
paizei, oste na mporeis na toys antimetopiseis, h mia mera na soy pagosei kai
na min matheis pote giati ? Fantazesai to winnuke na min eixe matheytei pote?
Akoma tha peytane ta windows.. na min po gia ta diafora exploits..

<<V13>>