SOLVED: Error message followed by server crash!

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Sep 18 12:28:01 EEST 2002

On Wednesday 18 September 2002 11:13, Kekes Stamatis wrote:
> Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> >>Exei kaneis idea ti einai ??
> >
> >hw error?
>
> Me vasi tin apantisi sou einai profanes to hardware problem kai
> s'eyxaristo gia ayto.
> Telika einai o diskos giati me badblocks mou evgale ta keratakia tou.

emm. den eimai sigouros gia to pws leitourgoun ta pragmata se alpha, alla se
x86, machine check exception==(processor || bus error), kai h deuterh
periptwsh 8a e3hgouse kai ta bad blocks. I hope I'm wrong...

--
indent does _not_ solve the problem of:
	* buggers who define a function with 42 arguments and body being

	- Alexander Viro on coding style