Re; LFS

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at freemail.gr
Mon Sep 16 22:19:01 EEST 2002

To gentoo einai ontws kalh periptwsh. Kai ma9aineis giati den exei
installer ktl. ta kaneis ola "me to xeri" kai exeis ena optimised systhma
opws akrivws to 9eleis xwris na paidevesai idiaitera me dependencies
ktl. Alla h kyrioterh magkia tou einai to portage ena systhma san ta
ports tou FreeBSD, sto opoio an px. 9eleis na peraseis to gimp grafeis
apla 'emerge gimp' kai sou katevazei aytomata ta sources olwn twn
dependencies ta kanei ola compile me ta FLAGS pou exeis dhlwsei esy kai
ta pernaei. Update kaneis paneykola me 'emerge rsync && emerge world'.
Einai san apt-get & *bsd ports paketo on steroids !
9a sou proteina na asxolh9eis me ayto kalytera prwta, ki an epimeneis
vale LFS meta.

btw. Grhgorh syndesh & pc 9eleis etsi ki alliws kai gia to LFS & gia to
Gentoo ka9ws ola ginontai compiled epi topou. Pantws egw esthsa Gentoo
kai se pentium3 @ 450mhz, 320mb ram se partition 3gb kai paizei
apsoga. Phre omws 2 meres gia na sthsei xfree, kde, mozilla, evolution
:^)

An to apofasiseis gia gentoo vale thn ekdosh 1.4rc1 pou exei gcc-3.2 kai
gia opoiadhpote aporoia exeis, an 9eleis steile mou apey9eias e-mail gia
voh9eia. Ri3e kai mia matia sto forums.gentoo.org

--
Manolis Tzanidakis
(mtzanidakis--at--freemail.gr)
Jabber: mtzanidakis at jabber.org