LFS(Linux From Scratch:corrected)

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Mon Sep 16 19:59:01 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "Άγγελος Οικονομόπουλος" <aoiko at cc.ece.ntua.gr>
To: "Andreas Vlachos" <rideronthestorm98 at yahoo.com>; "lgu"
<linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Monday, September 16, 2002 6:16 PM
Subject: Re: LFS(Linux From Scratch:corrected)

> On Monday 16 September 2002 17:09, Andreas Vlachos wrote:
> > Ayto pou den katalaba giati afou to sthsw prokeitai na paidevomai
> > parapanw apo oti me mia klassikh dianomh. An egw thelw na xrhsimopoihsw
> > ton pyrhna 2.5 giati yposthrizei thn karta hxou mou (Audigy) pou tha me
> > boithisei h dianomh?
>
> opou kai to lfs: pou8ena. polu omws 8a h8ela na ma8w se ti anaferesai me
> "kanoun polles dyskoles douleies opws setarisma tou pyrhna". ti kanei to
> suse 7.2 gia na se dieukolunei (epeidh me pare3hgoun polu edw mesa:
> eilikrina den exw idea) sto "setarisma tou phruna"?

Exeis dikio. Gia thn akribeia sou parexei kapoious pyrhnes setarismenous
etsi wste na exeis ena working system.(an kanw lathos elpizw se diorthwsh).

> > An egw thelw apo KDE2 na paw se KDE3 xwris na
> > xrhsimopoihsw ta rpm h idia diadikasia den einai?
>
> oxi. sto suse an den ta katafereis me ta sources, xrhsimopoieis ta rpm (to
> an 8a ta katafereis etsi einai asxeto me th suzhthsh mas) enw sto lfs 8a
> meineis me to kde2 kai 8a sou aresei kiolas.

Gia ayto dhlwsa oti tha krathsw kai th dianomh parallhla

> > Ta erwthmata ayta isws
> > apokalyptoun mia sxetikh agnoia, h opoia einai kai o logos pou thelw na
> > asxolithw parallhla me LFS kai me dianomh. Eyxaristw kai pali.
>
> den nomizeis oti 8a htan kalh idea na perimeneis ligo akoma, toulaxiston
> mexri na eisai se 8esh na antilhf8eis ti mege8ous mpelades 8a prokaleseis
> ston eauto sou?

Isws den exeis adiko. Apo thn allh omws exw katalabei oti mathainw kati otan
mou xreiazetai. Etsi apofasisa na mou dhmiourghsw thn anagkh (pes to
mazoxismos, egw filomatheia) me antamoibh th mathish kai an ta kataferw ena
linuxaki diko mou.

Eyxaristw gia tis symboules.