LFS(Linux From Scratch:corrected)

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Mon Sep 16 17:08:01 EEST 2002

Kat' arxas eyxaristw gia tis apanthseis.

Sth synexeia thelw na pw ta ekshs:
Kat' arxas me ton tropo pou anaferthika stis dianomes tis adikw. Ontws ta
ergaleia tous einai poly xrhsima idiws sthn arxh. An den yphrxan mallon de
tha hmoun sth lista kai epishs kanoun polles dyskoles douleies opws
setarisma tou pyrhna kai baretes eniote. Eksallou skopevw na diathrhsw th
dianomh mou (SUSE 7.2) se allo partition. O logos pou anaferthika etsi stis
dianomes einai oti apo proswpikh mou peira alla kyriws parakolouthwntas tis
syzhthseis ths listas parathrhsa oti toso oi lyseis sta problhmata oso kai
oi endedeigmenes praktikes den pernane mesa apo ta diafora distro-specific
utils alla apo ta basika pou periexei kathe dianomh. Gia paradeigma poses
fores den exei grafei oti to compile apo ta sources einai kaytero apo th
xrhsh rpm.
Ayto pou den katalaba giati afou to sthsw prokeitai na paidevomai parapanw
apo oti me mia klassikh dianomh. An egw thelw na xrhsimopoihsw ton pyrhna
2.5 giati yposthrizei thn karta hxou mou (Audigy) pou tha me boithisei h
dianomh? An egw thelw apo KDE2 na paw se KDE3 xwris na xrhsimopoihsw ta rpm
h idia diadikasia den einai? Ta erwthmata ayta isws apokalyptoun mia sxetikh
agnoia, h opoia einai kai o logos pou thelw na asxolithw parallhla me LFS
kai me dianomh. Eyxaristw kai pali.