Asimanto men giati de.

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Sun Sep 15 19:33:01 EEST 2002

Έχω στήσει έναν εξυπηρετητή με Suse8.0 με Samba.
Ο εξυπηρετητής κάνει και μοίρασμα σύνδεσης διαδυκτίου και έχω ένα FireWall.
Στο PC με Win2000 ή και σε άλλο με ΝΤ4.0 βλέπω το όνομα του εξυπηρετητή στην
"Γειτονιά δικτύου" αλλά όταν επιλέγω τον υπολογιστή δεν τον βρίσκει.
Όταν κάνω αναζήτηση του υπολογιστή μέσω δικτύου με την IP του εξυπηρετητή
τότε βρίσκω το PC και μπορώ και έχω και πρόσβαση σ' αυτόν.
Άρα: Με βάση το όνομα δεν έχω πρόσβαση στους μοιραζόμενους φακέλους του
εξυπηρετητή (παρόλο που τον βλέπω στην "Γειτονιά δικτύου") αλλά με βάση την
IP έχω πρόσβαση.
Αν δηλώσω σε ένα αρχείο που έχουν τα Windows για δήλωση με το χέρι
αντιστοίχισης ονόματος αρχείου με IP τότε δουλεύει.

Και για να προλάβω κάποιους που θα πουν ότι πάλι είμαι εκτός θέματος, Αν η
SAMBA είναι εκτός θέματος πες τε το να το ξέρω, αν όχι συνήθως χρησιμεύει
για να έχουν πρόσβαση σε εξυπηρετητή LINUX μηχανήματα windows άρα ή "δεν
είμαι εκτός θέματος" ή "είμαι εκτός θέματος και είναι και η Samba".

Όσο για την ρήση του Σωκράτη συμφωνώ ριζικά.

Γιώργος