Πρόβλημα με IRC+IP Masq

Φίλιος Κωνσταντίνος drcypher at mail.ntua.gr
Sat Sep 14 14:11:01 EEST 2002

Γεια χαρά,
  χρησιμοποιώ Linux Slack 8.1 για πρόσβαση στο inet και τη σύνδεση
βλέπει με IP Masq ένα WIN ME. Όλα πάνε μια χαρά, εκτός του IRC. Το
κλασικό πρόβλημα με το DCC Send. Παλαιότερα είχα ακολουθήσει τις απλές
οδηγίες του IP-Masq HOWTO με τα local server info και είχε δουλέψει.
Κάποια στιγμή έκανα format στο WIN ME, έβαλα και το καινούριο mirc
(v6.03), και τώρα οι ίδιες οδηγίες δε φαίνεται να δουλεύουν.

Με προβληματίζει το γεγονός ότι διαρκώς αναγνωρίζει ως local info το
192.168.0.2 (που είναι το IP που έχει αποδοθεί στον WIN ME), και αυτό το
IP χρησιμοποιεί για DCC. Εγώ το σβήνω, βγαίνω από το server, ξαναμπαίνω
και πάλι το ίδιο IP βρίσκει. Είναι δυνατόν να δουλέψει όταν δίνει στον
άλλον αυτό το IP; Πως γίνεται να του πω να παίρνει το IP που μου δίνει ο
Provider? Προσπάθησα και μέσω του net (δηλ. να στείλω όσο είμαι
συνδεδεμένος στο inet στον grnet) και τοπικά, χωρίς σύνδεση σε ircd που
τρέχει στο slack, όπου αν υπήρχε περίπτωση να γίνει ποτέ αποδεκτή σε ένα
dcc send η 192.168.0.2 θα ήταν μόνο εντός του τοπικού δικτύου (πράγμα
που δεν έγινε).

Καμιά ιδέα; Ευχαριστώ...

--
Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών / Ε.Μ.Π.