GCC Help

Smarcy smarcy at otenet.gr
Sat Sep 14 00:02:02 EEST 2002

Michael Menegakis wrote:

>Life sucks kai de mporeis na kaneis tipota gia merika pragmata.
>
>Mh neuriazeis kai mhn exeis apaithseis gia tipota. Etsi milane kapoioi,
>etsi tha milane panta h' etyxe na exoun ta neura tous h' just a bad
>day.
>
>Emeis giati tha prepei na diabazoume kai ta dika  sou neura;
>
>Anyway.
>
>Thn epomenh fora pou tha sth pesei kaneis sto dromo bres ena pshlo
>meros, aneba panw kai arxise na fonazeis EXW THN APAITHSH na me sebeste.
>Tha allaksei tipota; Oxi, apla tha se perasoun gia trelo.
>
>An einai na peis kati pes to hrema.

> [...]
File, thn erwthsh den thn ekana sto 8eo alla sth lista kai otan moy hr8e
h apanthsh den hr8e apo to 8eo alla apo kapoion apo th lista.
Nomizw oti mporw na lew thn apopsh moy eley8era . Den se ypoxrewsa na
diabaseis to mail moy oyte rwthsa th gnwmh soy gia to 8ema.
Esy kane panta ayto poy nomizeis oti einai swsto gia sena kai 8a kanw
ayto poy nomizw oti einai swsto gia mena. Allwste den apey8yn8hka se
sena alla se ayton poy moy apanthse. EFOSON LOIPON H APANTHSH MOY HR8E
MESW THS LISTAS APANTAW KI EGW MESA APO TH LISTA.  H kakh mera den einai
dikaiologia gia tipota, efoson esy pisteyeis oti den ypoxreoysai na
yfistasai ta dika moy neyra egw giati na eimai ypoxrewmenos na diabazw
apanthseis mail san ayto poy phra.