Thorivos

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Fri Sep 13 16:55:01 EEST 2002

>Proswpika : xe#$#$ka.

>Mpas kai - lew mpas - o thorybos sthn lista me asxeta pragmata exei anebei
>para poly ?

Το πως μπορεί να υλοποιηθεί κάτι που υλοποιείται σε κάποια άλλη πλατφόρμα
πχ. M$ στο Linux δεν είναι άσχετο με την λίστα. Πάρα ταύτα σχετικές
απαντήσεις έλαβα πολύ πολύ λίγες. Με το ίδιο σκεπτικό μας είναι αδιάφορη η
Samba διότι τι να την κάνουμε.
Αν ενδιαφέρεσαι για Linux ιδιαίτερα αν ενδιαφέρεσαι για παραγωγή λογισμικού,
δεν είναι καλό να το παράγεις χωρίς να βλέπεις τι κάνουν οι άλλοι. Ούτε
ήμαστε οι πιονιέριδες του λογισμικού ούτε λείπουν  παραδείγματα για
υλοποίηση και βελτίωση.

Προσωπικά ένα μήνυμα που δεν με ενδιαφέρει ή δεν ξέρω το προσπερνάω και να
σου είμαι ειλικρινής καταφέρνω και συγκρατιέμαι ( προς το παρών τουλάχιστον
που δεν είμαι και πολύ μεγάλος)