Kali idea gia m$ linux library.

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Sep 13 01:45:02 EEST 2002

On Thursday 12 September 2002 08:48, George Fourlanos wrote:
> Mipos kati thelate kati tetoio  ?
> http://www.ximian.com/devzone/projects/mono.html
<troll-mode>
Άμα ήθελε Java θα χρησιμοποιούσε την αυθεντική, όχι την απομίμηση της
απομίμησης.
</troll-mode>

Σοβαρά τώρα, αυτό που ψάχνει το παιδί είναι (απ' ό,τι κατάλαβα) ένας portable
και ΟΟ τρόπος για αλληλεπίδραση μεταξύ διαφορετικών μηχανημάτων. Το .ΝΕΤ απ'
όσο ξέρω -πραγματικά εδώ και ένα χρόνο δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτό το
νέο φρούτο της Microsponge, χάνω πολλά; - ζει σε ένα μηχάνημα, άλλωστε το
mono απέχει πολύ από το να είναι μια σταθερή υλοποίηση του .NET στην οποία να
μπορείς να βασίσεις επαγγελματική δουλειά.