IRC network policy + fake ip

Kostas Peletidis kpeletidis at yahoo.com
Fri Sep 13 00:41:00 EEST 2002

Filtate Giwrgo,

George Daflidis-Kotsis wrote:

> H allh pare3hghsh einai oti olo to IRC apoteleite apo servers pou exoun
> sthsei enan ircd se mhxanakia sta opoia einai administrators kai oxi
> idiokthtes.

As mhn ta isopedwnoume ola. Toso sthn Ellada oso kai sto ekswteriko,
opou oi broadband syndeseis einai pio prosites, yparxoun atoma pou
trexoun enan ircd se kapoio mhxanaki tous, exontas ton diplo rolo tou
idiokthth administrator. Fysika sto ekswteriko ta atoma auths ths
kathgorias einai perissotera.

> Yparxoun an8rwpoi pou exoun agorasmena kai ta mhxanakia kai tis grammes
> n' exoun balei mhxanakia sth douleia tous, exoun noikiasei servers n'
> exoun agorasei apla accounts gi' auto to skopo.

Wraia ws edw.

> Sthn periptwsh auth o server einai tsifliki tous kai opoion 8eloun ton petane
> e3w xwris o user na exei dikaiwma na diamarturh8ei.

Symfwnw apolyta. Fainetai allwste kai apo thn teleutaia paragrafo tou
prohgoumenou mail mou.

> Sthn allh periptwsh pali tou foithth, ean ekeinos krinei pws kapoios blaptei
> gia kapoio logo ton irc server n' to mhxanhma oloklhro, exei akomh megalutero
> dikaiwma na ton peta3ei e3w ka8ws ekmetalleuetai daneikous porous kai prepei
> na einai akomh pio prosektikos.

H anafora pou ekana, sto prohgoumeno mail mou, sthn diafora metaksy
idiokthth kai diaxeiristh, exei amesh sxesh me ton "daneismo porwn" pou
anafereis. Asxeta apo to an autos pou daneizetai einai foithths h oxi.

> Oute kai se authn thn periptwsh o user exei dikaiwma diamarturias ka8ws ean
> den uphrxe o irc server tote to sugkekrimeno mhxanhma de 8a to eblepe oute
> sto xiliometro, oxi de 8a sundeotan epanw tou, oute thn upar3h tou 8a gnwrize
> kan.

Dekto, alla an arxisoume oloi ta epixeirhmata tou typou "an den hmastan
emeis, pou 8a hsastan eseis?" den prokeitai na vgaloume akrh pote. :-)

> Elpizw na se kalupsa.

Mia parathrhsh ekana, den eksefrasa kapoia aporia. Kai gia na mhn
parekshgoumaste, 8elw na tonisw pws oute to prohgoumeno, oute auto to
mail mou eixan skopo thn enarksh flamewar. Apla eimai ths apopshs pws
einai kalo na epikoinwneis, na antallazeis idees kai apopseis me allous. :-)

Filika,

Kostas