ELLHNIKO KEYBOARD STO K12 Linux (RH 7.3) - BOH8EIA !

DJ Art djart at hellug.gr
Wed Sep 11 21:24:01 EEST 2002

On Wednesday 11 September 2002 21:08, spyros kordonis wrote:
> Geia sas
>
> Exw anebasei to K12 Linux (pou einai to Red Hat 7.3) se 2 PC . Einai
> KATAPLHKTIKO Linux !
> Exw anebasei kai True Type Grammatoseires kai blepw FANTASTIKA
> ellhnika se ola ta Apps tou KDE !
> To problhma einai oti den mporw na grapsw ellhnika me TIPOTA !
> Energopoiontas ton xkb otan kanw "alt-shift" (etsi to orisa sto xkb
> config, me energo to ellhniko shmaiaki) kai grapsw kati, blepw
> RWSIKA, patwntas pali "alt-shift" grafw latinika (opws prepei
> dhladh).
> [...]

πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι υπάρχουν 2 διαθέσιμα ας το πούμε
"προγράμματα" για αλλαγή πληκτρολογίου.

Το ένα είναι το xkb και ανήκει στο XFree86. Το configuration του γίνεται
από το αρχείο /etc/X11/XF86Config (ή XF86Config-4 για κάποιες διανομές,
νομίζω το redhat είναι μία από αυτές) ή από οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα
που ρυθμίζει τα XFree86.

το 2ο ανήκει στο KDE και δουλεύει ΜΟΝΟ για το kde. είναι το kxkb και
είναι το σημαιάκι στην μπάρα του KDE.

και οι 2 αυτές λύσεις δουλεύουν, όμως όχι ταυτόχρονα: δεν γίνεται να
έχεις ενεργοποιημένο και το xkb και το σημαιάκι στο kde. Πρέπει να
διαλέξεις ένα από τα 2.

Υπάρχει σχετικό mail που είχα στείλει μερικές μέρες νωρίτερα πάνω σε
αυτό το θέμα σε αυτήν την λίστα.

Τα archives της λίστας βρίσκονται στο http://lists.hellug.gr. Αναζήτηση
σε αυτά είναι δυνατή μέσω του http://search.hellug.gr.
Αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης ελληνικών υπάρχουν στο
http://www.linux.gr στα αριστερά, κάτω από το μενού "Αρχάριοι".

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?