linux (rh 7.3), ellhnika, evolution, kai giati ta windows allazoun layout toso kalytera? : -)

Evripidis Papakostas evris at source.gr
Tue Sep 10 19:26:01 EEST 2002

Stefanos Zachariadis wrote:

> Kalhmera/kalhspera sas opou kai na eiste.
>
> Exw ksanagrapsei s'ayth th lista gia ena provlhma pou exw me ta ellhnika
> sto linux, pou dystyxws den mporesame na lysoume.
>
> Gia allh mia fora tolmaw na zhthsw, parakalw, th vohtheia sas...
>
> Kat'arxhn na sas pw ti prospathw na ftiaksw:
>
> Symperifora windows! :-)

ma den einai paralogo na thes me to zori na se valoume na ipograpseis
etisio support contract gia na exeis dikaioma na theteis erotisis sti
lista, isa kai mono gia na exeis tin gnosti simperifora windows pou toso
exeis sinithisei kai agapas?

apo lefta oi alloi sti microsoft ti sou pairnoun?
na kanoume kai mia kali timi na se ikanopoiisoume pollaplos.