greek fonts -- another step back

nikos albanopoulos nikosal at otenet.gr
Tue Sep 10 19:18:01 EEST 2002

Δεν καταλαβαίνω τι σε κάνει να μιλάς με αυτόν τον τρόπο αγαπητέ άγγελε. Το e-mail μου
δεν ήταν καθόλου καταστροφικό, γνωρίζω καλά πως ό,τι έχει γίνει οφείλεται στην άγνοιά μου
ακόμα περί λίνουξ. Αυτό εξάλλου έλεγα και στο μήνυμά μου.
Αν οι αρχάριοι σε ενοχλούν, μην μπαίνεις στον κόπο να τους απαντάς.
Νίκος

On Monday 09 September 2002 18:48,
nikos albanopoulos wrote:
/> Ευχαριστώ τους δύο φίλους που έστειλαν συμπληρωματικές οδηγίες για
> εγκατάσταση ελληνικών στο μαντρέικ 8.2 αλλά... δυστυχώς αυτή τη στιγμή
> είμαι ένα βήμα πίσω από ό,τι ήμουν χτες. Συγκεκριμένα, ενώ ακολουθούσα
> τις οδηγίες (τουλάχιστον έτσι πιστεύω) και άλλαζα τα διάφορα config κλπ.
> κάνοντας μια επανεκκίνηση πλέον δεν φτάνω στο γραφικό περιβάλλον που
> δούλευα αλλά σε ένα τύπου dos, οπότε και παίρνω το εξής μήνυμα:

> INIT switching to runlevel:3
> INIT sending process (...εδώ μια - δυο λέξεις ακόμα που δεν καθαρόγραψα...)
> Starting iptables [ok]
> ground backward compatibility with iπchains for kernel 2.4
> [...]
/>/ κάνω ως ρουτ κλπ. κανονικά, αλλά μετά τι; Είμαι σε ένα prompt και με
/>/ κανένα τρόπο δεν μπορώ να ξαναδώ το γραφικό περιβάλλον που δούλευα ως
/>/ χτες

/>/ Αν ήμουν στα γνώριμά μου win2k θα υποπτευόμουν ότι βλέπω μια
/>/ επανεγκατάσταση εν όψει........
/
Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

kai egw, an hmoun sthn lgu 8a upopteuomoun oti den xreiazetai kamia
epanegkatastash, mono enas akrwthriasmos twn katw akrwn ekeinwn pou den
akolou8oun tis odhgies kata gramma kai meta stelnoun ena katatopistiko mail
tou stul "paidia ta skatwsate den douleuei".

guess what. this _is_ lgu. (/me takes yet another of those large orange
pills)

--
Identify bad input; recover if possible.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)