GPL questions ...

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Tue Sep 10 18:11:01 EEST 2002

On Tue, Sep 10, 2002 at 05:44:34PM +0300, Tom Diamond wrote:

> OK, η δικιά μου εφαρμογή είναι GPL. Θα πρέπει να αναφέρω από πού πήρα τον
> κώδικα κ.τ.λ. ή όχι;
Αφου ο κώδικας είναι copyrighted δεν μπορεις να αφαιρέσεις τη γραμμή
Copyright (C) 200x xxxx yyyyy απο το αρχείο που αντέγραψες (αν είναι
απλως συναρτήσεις καλύτερα να τις κρατήσεις σε ξεχωριστά αρχεία).

Περα απο αυτό μπορείς να αναφέρεις σε κάποιο αρχείο (authors etc),
οτι υπάρχουν και άλλοι copyright holders για το πακέτο και τα ονοματα
τους. Δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά είναι συνηθισμένο.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org