IRC network policy + fake ip

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Tue Sep 10 17:50:02 EEST 2002

On 2002-09-10 14:07 +0000, George Daflidis-Kotsis wrote:

> Kai sto idio site psa3e na breis ti sxesh exei to talk kai o talk server
> me to IRC pou anafer8hke o an8rwpos...

Ego pantos exo "fond memories" apo ta talk sessions pou ekana kapote
sto CEID, me megalutera atoma...  Eidika otan ematha kai to screen
kai mporousa na milao me pollous mazi, h na kano ki alla pragmata htan
polu xlidh.

Akoma kai shmera, otan petuxo kapoion pou thelo na tou po kati sta
grhgora, online sto freefall.freebsd.org einai polu pio eukolo na tou
kano ena talk, apo to na perimeno mexri na ton petuxo sto IRC :-)

- Giorgos