linux (rh 7.3), ellhnika, evolution, kai giati ta windows allazoun layout toso kalytera? :-)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Sep 10 14:33:01 EEST 2002

On 2002-09-10 08:05, N Kanellopoulos <nkangr at yahoo.gr> wrote:
> To LaTeX kanei parse ellhnika mono me to Babel (greek)
> kai input encoding iso8859-7. Egw exw grapsei kai
> arxaia me to LaTeX.
> Gia ton Emacs rwta ton Stallman.

Enallaktika, mporeis na rothseis emena:

;; Enable displaying of single byte european character-sets.
(standard-display-8bit 128 256)
(set-input-mode (car (current-input-mode))
                (nth 1 (current-input-mode))
                0)

H na psakseis sta archives, sta opoia to exo grapsei to sugkekrimeno
kommati apo to ~/.emacs arxeio mou peripou 50 fores.

- Giorgos