Kali idea gia m$ linux library.

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Tue Sep 10 14:15:02 EEST 2002

Αυτό το κατάλαβα. Αυτό που ρωτάω είναι: δεδομένου ότι τα ActiveX επιτρέπουν
να διαβάσουμε το δικό τους interface από τα ίδια χωρίς να το ξέρουμε από
πριν νομίζεις ότι θα είναι εύκολο να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που θα α) πέρνει
το interface από το ActiveX β) Δημιουργεί αυτόματα τα IDL και ότι άλλο
χρειάζεται να δηλωθεί στο omniORB αλλά δημιουργεί και αυτόματα τον κώδικα
ανακατεύθυνσης που αφού γίνει compile θα μας επιτρέπει την κλήση του ActiveX
από την τοπική εφαρμογή που θα καλείται μέσω CORBA.
Αν τα είπα μπερδεμένα και δεν κατάλαβες πες μου να τα ξαναδιατυπώσω.

Γιώργος