BOH8EIA!!!!!!

Κώστας Δημητρίου gasdim at freemail.gr
Tue Sep 10 12:55:01 EEST 2002

Geia se olous.
Molis simera katathera na egatasteiso Mandrake 8.2. Ebala gia bootloader to lilo me grefika. Molis pao na 3ekiniso to linux mou vgazei to e3is minima:
VFS: can't find ext3 filesystem on dev ide0 (3.69)
mount: error 22 mounting ext3 flags Kernel panic: No init found. Try passing in it=option to Kernel.

Epeidi apo ypologistes den eimai asxetos prepei na yparxei provlima me to skliro disko. O ypologisths moy exei dyo diskous. Ston proto (ide0) exo valei Windows XP kai ston deutero (ide1) Linux Mandrake 8.2. To lilo prepei na to exo valei na fortonei apo to ide0. Mipos ftei ayto pou den fortonei ta linux?
Telos dokimasa me thn disketa ekkinhshs kai moy vgazei to idio provlhma.

Sas eyxaristo ek ton proteron gia thn boh8eia!