IRC network policy + fake ip

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Sep 10 12:16:02 EEST 2002

On Sun, Sep 08, 2002 at 04:59:59AM +0300, Stelios Bounanos wrote:

> ii. Bitch, whine, moan mexri na se ksemplokaroyn. Sto katw-katw
> h prosbash se ka8e irc server, ana pasa stigmh, einai anafaireto
> dikaiwma soy.

Mpa...

"Acecss to this server is a privilege, not a right" 8a breis sto /motd
twn perissoterwn IRC servers.

O /admin tou server kobei opoion goustarei bash twn proswpikwn tou kritiriwn
kai de dinei logariasmo se kanenan.

Allwste mhn 3exnas pws gia th xrhsh tou sugkekrimenou server den plhrwneis
fragko opote o /admin dia8etei ta resources tou opws ekeinos goustarei.

>  > P.S
>  > Xmmmm dld an kanei kapoios epi8esh me floodbots apo forthnet kai otenet
>  > taftoxrona 8a kanoun akill thn mish + ellada apo to GrNet ? GAMATO ;P

An kai auto to eipe allos 8a apanthsw edw gia na glutwsoume ena mail epipleon.

1) 8a h8ela polu na dw [D]DoS attack apo dialup ths otenet, na dw poios 8a
   mpoukwsei, to GRnet n' to dialup?
2) mhn 3exnas pws ta hostnames exoun toponumia sunh8ws, opote den einai anagkh
   na soutareis oloklhro ton ISP, soutareis apla ena group apo hosts.
3) Ta [D]DoS attacks einai apotelesmatika apo shell boxes (me monimh sundesh
   profanws) opote exoun kai monima IPs sunh8ws. Sthn periptwsh twn ADSL hosts
   pali mporeis na omadopoihseis ta hostnames.
4) Ean to attack einai apo ena mono host shell box me monimh sundesh e tote
   kala na pa8ei kai na faei akill kai mh swsei kai mpei kanenas apo ekei.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]