qt3 statically linked

Alexandros Droseltis rakewell at udk-berlin.de
Tue Sep 10 09:59:01 EEST 2002

On Monday 09 September 2002 22:51, V13 wrote:

> Ypotheto oti to makefile einai diko soy kai oxi apo autoconf, opote ksereis
> ti akribos exei mesa..

Bebaiws.

> Dokimase na alakseis tin seira.. diladi na baleis prota ta .o kai sto telos
> tin lib. Pantos o tropos aytos einai o sostos.

To dokimasa. Mia ap'ta idia: oles oi synartiseis, "undefined refence".

Ti na po, to thema eixe tethei kai sto qt interest archive apo diaforous se
diafores parallages· dokimasa o,ti protathike stis apantiseis, alla xwris
apotelesma. Dokimasa episis na apomakryno oles tis shared, etsi oste na
anagkastei na syndesei apo tis static, alla pali mia ap'ta idia.

S' euxaristo pantos gia tin apantisi sou.

Alexandros