Kali idea gia m$ linux library.

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Mon Sep 9 13:55:02 EEST 2002

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Το καλό του COM και DCOM είναι ότι δεν χρειάζεται να δηλώσεις το interface
από πριν αλλά μπορεί ο πελάτης να το βρεί από το ίδιο το ActiveX.
Αυτό θα ήθελα να χρησιμοποιήσω σε Linux.
Οχι !!! Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τις κλασσικές μεθόδους (Sockets ή ακόμα
χειρότερα μοιρασμένο αρχείο εντολών).
Καλύτερα να μάθω κάτι πιο γενικό όπως CORBA παρά να φτιάξω κάτι ultra-custom
που ναι μεν είναι εύκολο στην υλοποίηση αλλά δύσκολο στην συντήρηση.
Καλό θα ήταν να υπήρχε ένας μετατροπέας από ActiveX σε CORBA για να
διευκολείνει την ζωή.
Αφού το ActiveX επιτρέπει να διαβάζουμε από το αντικείμενο το Interface του
τότε μπορούμε να φτιάξουμε ένα πρόγραμμα που να διαβάζει το Interface και να
δημιουργεί αυτόματα ένα πρόγραμμα ανακατεύθυνσης και IDL βασισμένο σε CORBA
που υπάρχει για Windows.
( Μάλλον πρέπει να μάθω ακόμα αρκετά όμως - υπάρχει κανένας ορεξάτος ! ? -:)
να βοηθήσει ; )

Γιώργος