Antialias fonts in GNOME 1.4.x (gdkxft)

John Salatas john at csn.gr
Mon Sep 9 12:24:01 EEST 2002

Kalimera,
kapoies genikes paratiriseis/apories sxetika me to antialias se gnome (kai to
localization):
exw dilwsei gia locale pantou el_GR.ISO8859-7 ektos apo ta
LC_MESSAGES=en_US
LC_ALL=
parola auta otan energopoiw to antialias (LD_PRELOAD=/usr/lib/libgdkxft.so),
symfwna me tis odigies anti gia ellinika blepw kinezika.
Paratirwntas ton kwdika tou gdkxft (den thymamai se pio arxeio yparxei) eida
oti prospathei na parei ta localization setting apo to LC_ALL kai kanei
fallback se ISO8859-1 an den mporesei. To allaxa se LC_CTYPE kai twra
douleuei kanonika.
Den tha eprepe na itan etsi apo tin arxi?

Asxeto: energopoiwntas to antialias den douleuei to gui to mplayer!!!!