IRC

Michael Menegakis admin at www0.org
Mon Sep 9 02:55:02 EEST 2002

On Mon, 9 Sep 2002 00:23:38 +0300
V13 <v13 at priest.com> wrote:

> Opos opoiadipote alli ypiresia, etsi kai to IRC einai kati sto opoio o
>
> idioktitis toy (server administrator) exei apolyti eksoysia.
>
> An esy exeis ena linuxaki ston opoio trexeis enan apache kai ton exoyn
> skisei apo kapoy, tha apagoreyseis tin prosbasi opoy xreiazetai... To
> IRC giati na diaferei ?
>
> <<V13>>
>
> p.s. Pantos prepei na'nai kapoios trompas (nai esena leo) gia na
> stilei tetoio mail se toso asxeti lista, stin opoia yparxoyn atoma ta
> opoia exoyn dilosei sto parelthon oti den theloyn na exoyn sxesi me
> [...]

<off topic>

Basika ntaksei, malakia ekane kai to esteile edw. To pithanonotero na
htan kai stis duo listes kai mperdeutike. De tha mou fainotan parakseno.

Pantos peri irc.. kai oxi mono gia auto.Genikotera kati to opoio
prosferei epikoinwnia se pollous xrhstes tautoxrona den einai gia mena
sigkrisimo me to http h' to ftp. Einai ena meros epikoinonias.

Entaksei, den exei akoma thn aparaithth upodomh, bandwidth kai
texnologia, gia na ginei sigkrisimo me kati diaprosopiko.. alla sigoura
auta ta diktia einai oti kontinotero sth katharh epikoinonia mesw
internet. Opws auth h lista. To IRC an ginetai swsta, einai akoma
kalutero. Fusika den exei to pleonekthma tou xronou pou prosferei mia
mailing list h' message board(de blepw diafora s'auta ta duo gia na
eimai hlikrinhs)

Opws se kathe meros opou uparxei epikoinonia, ara anthrwpoi,  oi
dhmokratikes diadikasies  einai o monadikos tropos na krathseis mia
ierarxia pou einai ikanh, alla polu perissotero, pou den enoxlei ton
kosmo. H  ierarxia de mporei na mhn uparxei Kapoios prepei na katharizei
to meros apo spam kai trolling. Alla prepei na thn thelei o kosmos. To
antistrofo(oligarxia tou idiokthth tou server)  fernei perissotera
trolls kai megaluteres anagkes gia oper mask.

Please katalabete to auto. Mhn to petaksete sth akrh san ena akoma
troll h' san kati pou prepei na upothei allou kai se diaforetika
proswpa. O xwros den einai katallhlos, ma kserw pws arketoi
sxetizomenoi me to irc einai edw kai auto mou arkei. Breite ena tropo na
pshfizoume tous opers kai tha glitosoume polu spam kai trolling. Ti tha
kerdisoume; Pio euxaristimenous users, perissoteres IRC suzhtiseis
me nohma kai epitelous, perissoterous anw ton 16 ekei mesa.

Krathste tous server admins, balte na pshfizoun tous operators me
kapoio tropo, duskolo texnika, alla  tha uparxei.

15.000 atoma sizitane ekei mesa. It's common sense for gawd's sake.

</off topic>