IRC network policy + fake ip

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Sep 8 15:46:01 EEST 2002

In message: <874rd19r6o.wl at shyrka.localdom>
            Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com> wrote:
>  >>>>> On Sat, 07 Sep 2002 22:14:53 +0200, Ghost Dog
>  >>>>> <aerikon at wanadoo.fr> was runoured to have said:
>
> > III)Isws telika to paraekana kai gw mias kai 8a stamathsw na
> > bainw irc logw sxolhs kai douleias opote den me peirazei toso to
> > akill alla exei kapoios na proteinei kapoion allo tropo gia na
> > adimetwpizeis afto to provlhma? (nai ok perimeneis na vgaloun to
> > akill :> kati allo ennow ;P)

Mpa mallon oxi ghostdog...  Apo to wanadoo.fr nomizo pos kanane
diafores xazomares kai mphke akill mexri na hremhsoun ligo ta
pragmata.

> 2 enallaktikes lyseis ektos apo thn parapanw:
>
> i. Katebazeis to source toy irc server, briskeis enan tropo na
> antilambanetai kai na mplokarei epilektika tis epi8eseis, ton
> kaneis implement kai stelneis to patch.
>
> ii. Bitch, whine, moan mexri na se ksemplokaroyn. Sto katw-katw
> h prosbash se ka8e irc server, ana pasa stigmh, einai anafaireto
> dikaiwma soy.

Not really.  Not always.  To an exeis dikaioma kai pote na eisai
connected se ena IRC server to leei sto MOTD (message of the day),
o idios o server.

> > P.S
> > Xmmmm dld an kanei kapoios epi8esh me floodbots apo forthnet kai
> > otenet taftoxrona 8a kanoun akill thn mish + ellada apo to GrNet ?
> > GAMATO ;P

Einai mia lush.

--
FreeBSD: The Power to Serve -- http://www.FreeBSD.org