IRC network policy + fake ip

Ghost Dog aerikon at wanadoo.fr
Sat Sep 7 23:15:01 EEST 2002

Lewnidas wrote:

> [...]
> akill,
> mallon 8a to bgazame - an kai to brady pali 8a kynhgame floodbots. Sthn
> periptwsh sou omws, egw toulaxiston de sygkinh8hka apo tis brisies
> pros ton
> CretanMan (oxi, o GreekScout de bazei akills akoma, einai mikros) kai
> to akill
> mallon 8a meinei wspou na lhksei (expire).
>
> Filika,
> Lewnidas (Mulder sto IRC)
>
> P.S. Mporeis na allakseis ISP h na agoraseis ena shellaki kai na mpaineis
> kanonika. O ISP sou ap'oti fainetai exei polla insecure hosts.

opws poli swsta mou e3hghses pou >kapoios eixe thn e3ypnh idea na mou
apadhsei kai na mou e3hghsei (klap klap klap).Xmmm thn epomenh fora >gia
kapoio allo 8ema (elpizw oxi) 8a myrisw ta nyxia mou gia na katalavw oti
to akill den bhke se mena >proswpika alla se oloklhro ton isp.Afto pou
mou eipes dld me liga logia esy se pende grammes kai pou >kanenas allos
den evaresth8hke na to kanei eprepe na to 3erw egw giati fysika osoi
bainoun sto irc prepei >na 3eroun kai genika olhn thn texnologia twn
diktywn kai thn politikh pou akolou8oun oi admin.Osoi >bainoun allwste
sto GrNEt einai me ptyxio plhroforikhs kai panw.
 >H ypermetrh malakia pou dernei merikous opers den mou epitrepei na
katalavw kapoia pragmata kai oxi o >ypermetros egwizmos mou.Giati an
kapoios oper (sto #hellas - kai se ena allo pou den 8ymamai twra onoma)
 >mou xe dwsei thn idia apadhsh pou elava apo esena 8a katalavaina to
provlhma pou adimetwpizete kai 8a >prospa8ousa na vrw lysh (kai w nai
exw paei se poli hremo kai filiko yfos kai parakalaga apo edw ki apo
 >kei gia na mou dwsoun kapoia e3hghsh gia to ti symvainei.To mono pou
katafera htan na to vgaloun kai na >mhn mou dwsoun kapoia apadhsh
sxetika me ton logo).

> [...]
> mallon 8a meinei wspou na lhksei (expire).

 >Dld esy pali me liga logia mou les oti esy px an den h3eres gia poio
logo trws to akill kai eixes paei 2 >fores na zhthseis se PARA ma PARA
poli evgeniko yfos e3hghseis kai eixes lavei san aditimo mia
 >adimetwpish  typou "se grafoume sta arxidia mas kai sto deixnoume ki
olas sta moutra sou" 8a hsoun hremos >kai xalaros.(An nai me ton Vouda
ti sxeseis exeis? - sigoura prwtou va8mou).Sou ypen8ymizw oti eixa
 >steilei kai email kai den eixa parei kapoia apadhsh.Proswpika oute ton
Cretaman 3erw oute esena opote den >exw kai logo na to synexisw olo afto
to yfos afou epitelous mou eipe kapoios ti symvainei.Den me >endiaferei
an sygini8ikes h oxi kai oute 8a katsw na klapsw an efaga akill h oxi.To
email to esteila mono >kai mono gia na vgalw to axti mou :> (mias kai
tis 2 prohgoumenes fores hmouna telika pio evgenikos >ap'oso eprepe) kai
gia na lavw apadhsh (mias kai telika mono otan vlepete kadilia h kati
tetoio apadate >se mail).

> P.S. Mporeis na allakseis ISP h na agoraseis ena shellaki kai na mpaineis
> kanonika. O ISP sou ap'oti fainetai exei polla insecure hosts.

 >Borei na eimai se unix box (Debian GNU/Linux) alla oi gnwseis mou den
ftanoun se tetoia shmeia.Aplos unix >xrhsths eimai.Na alla3w ISP? fysika
8a asteievesai.H lysh me to shellaki poli endiaferousa.Einai dynaton >na
mou steileis links me docs sxetika me to 8ema gia na melethsw kati
tetoio san lysh?

 >Thnx 3ana gia thn apadhsh
 >
 >Aristotelhs Liondos
 >
 >P.S
 >Perimendondas to expire

Kalhmera,
Sygnwmh gia to mege8os tou mail apla ta evala gia na ginei katanohth h
olh katastash.
Me kindyno loipon kapoios apo thn lista na nai aftos pou akouse ta
kadilia :> 8a h8ela rwthsw 3 pragmata :

I)Me poion tropo einai dynaton na dwseis pseftikh ip ? (ip masquerade ?
- den eimai se lan -)

II)
 >P.S. Mporeis na allakseis ISP h na agoraseis ena shellaki kai na mpaineis
 >kanonika. O ISP sou ap'oti fainetai exei polla insecure hosts.

Ti ennoei o poihths? Na agorasw? Ti na agorasw? Shellaki ? Giati prepei
twra egw na 3erw ti einai afto ? Sxetikes plhrofories apo kapoion pou
gnwrizei 8a htan poli xrhsimes :> (docs ennow klp klp).Kala h lysh na
alla3w isp einai gia trela gelia :>

III)Isws telika to paraekana kai gw mias kai 8a stamathsw na bainw irc
logw sxolhs kai douleias opote den me peirazei toso to akill alla exei
kapoios na proteinei kapoion allo tropo gia na adimetwpizeis afto to
provlhma? (nai ok perimeneis na vgaloun to akill :> kati allo ennow ;P)

Efxaristw ek twn proterwn opoion katsei kai diavasei to mail

Liondos Aristotelhs

P.S
Xmmmm dld an kanei kapoios epi8esh me floodbots apo forthnet kai otenet
taftoxrona 8a kanoun akill thn mish + ellada apo to GrNet ? GAMATO ;P