Fw: paixnido nomos

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Sep 7 00:48:02 EEST 2002

On Friday 06 September 2002 21:56, George Kourtis wrote:
> Άντε κατάφερα να το στείλω ... !

Βασικά το κατάφερες 3 φορές :-)

> Αν άνθρωποι που ασχολούνται με πληροφορική, μαθηματικά, και γενικά
> τεχνικές
 επιστήμες δεν είναι σε θέση να καταλάβουν ακριβώς τι συνεπάγεται
> ένας νόμος τι λέει ακριβώς, γιατί να περιμένουμε από λιγότερο τεχνικούς
> (όπως είναι οι βουλευτές) που μπορεί να είναι αγρότες από οποιοδήποτε μέρος
> της Ελλάδας ή εργάτες να ξέρουν τι γράφουν ;

Γιατί δε νομοθετούν ό,τι τους κατέβει. Υποτίθεται ότι συμβουλεύονται ένα σωρό
ειδικούς (σεισμολόγους/μηχανικούς κλπ για το ΓΟΚ, γιατρούς/νοσοκόμους για την
ιατρική νομοθεσία, πληροφορικάριους/νομικούς ειδικευμένους στην πληροφορική
για την ηλεκτρονική νομοθεσία κλπ) οι  οποίοι πληρώνονται ένα διάολο λεφτά
για να μην προτείνουν μπαρούφες. Τώρα ο συγκεκριμένος νόμος ήταν απλά μια
βεβιασμένη αντίδραση στις αποκαλύψεις του Μάκη, μην περιμένουμε και θαύματα.
BTW μόνο νομικοί μπορούν να καταλάβουν πάντοτε τι λέει ένας νόμος (και πάλι
οι νόμοι είναι fuzzy και επιδέχονται πολλών ερμηνειών). Οι βουλευτές είναι
κατά 50% δικηγόροι και κατά 95% απόφοιτοι ΑΕΙ και είναι νομίζω μια λογική
απαίτηση να μην ψηφίζουν νόμους που επιδέχονται τόσο ηλίθιας ερμηνείας.