Kali idea gia m$ linux library.

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Fri Sep 6 20:53:01 EEST 2002

Προσπαθώ να αναβαθμίσω παλιό κώδικα που λειτουργεί υλικό αυτόματης
τηλεφωνίας (CTI AUDIOTEX κτλ).

Η ανάπτυξη θα γίνει σε πλατφόρμα Windows διότι από τον κατασκευαστή
καταργήθηκε (μάλλον προσωρινά) η υποστήριξη για Linux.
Πρέπει όμως να παράγω κώδικα που να θέλει λίγες αλλαγές όταν θα αλλάξω
πλατφόρμα. Επίσης θα ήθελα ένα μηχάνημα εφοδιασμένο με εξοπλισμό αυτόματης
τηλεφωνίας να μπορεί να δέχεται εντολές από άλλο μηχάνημα που να έχει
ενδεχωμένως και άλλο λειτουργικό.

Με τις γνώσεις που έχω τώρα στα Windows θα έφτιαχνα ένα ActiveX (με VB ή με
C++) που θα προσέφερε τις υπηρεσίες που θέλω (λειτουργία μέσου επιπέδου )
και μετά θα το χρησιμοποιούσα από την εφαρμογή που θα μπορούσε να γίνει σε
οποιαδήποτε γλώσσα υποστηρίζει ActiveX.

Η πρώτη σκέψη ήταν να παράγω όλο τον κώδικα με C++ ούτως ώστε να είναι
έυκολη η μετάβαση από ένα λειτουργικό στο άλλο.
Στην περίπτωση αυτή δεν θα έφτιαχνα ActiveX.

Σκέφτομαι όμως ότι τα ActiveX είναι καλό εργαλείο και ψάχνω κάτι ποιό γενικό
που να δουλεύει και από Windows και από Linux ( ή άλλες πλατφόρμες).
Έψαξα και βρήκα το CORBA και ειδικότερα το omniORB.
Μήπως υπάρχει κανείς που έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα και μπορεί να με
φωτίσει ;

Γιώργος Κούρτης