Open source in goverment

Thodoris Tsokos tsokos at mail.ntua.gr
Fri Sep 6 11:06:01 EEST 2002

> Les na mhn to 3erw? :)

> Bebaiws!
tis ergasies pou mas vazete kai kirios oi tou ma8hmatikou, 3ereis poso pio
efkola 8a eixan teleiosei kai den 8a xreiazotan na fame ta niata mas sto
word na kapoios evloghmenos mas eixe anaferei thn ipar3h tou
noritera???....(kai ipopsin den einai mono gia linux, isa-isa me to
winedit einai oti prepei gia to klima ton XP, xromatakia, beep ktl ktl)

> kai
> >

> Oxi kat'anagkh.

> kai
> >

> Sto ma8hma "eiswgwgh stous ypologistes" prepei na eisageis ton kosmo
> ston
> kosmo twn ypologistwn. Bazeis ka8e ka8hghth apo mia wra sthn
> ai8ousa/amfi8eatro na e3hghsei sta paidia genika ti prokeitai na ma8ei
> se
> auth th sxolh. Unix tous ma8aineis sto 2o etos :) (3o e3amhno), afou
> exeis
> kanei mia glwssa programmatismou sto 2o e3amhno :)

programma emp, ma8hmaton ypologiston mono!!...(tis platformes den tis
anafero, to ekane mia xara o Aggelos
se prohgoumeno mail):
	1o e3amhno: programmatismos se pascal
	2o e3amhno: programmatismos se C
		    eisagogh(_enas_8eos_na_thn_kanei_eisagogh_) sto bash
		    eisagogh stous H/Y (kiklomata, algebra bool, ligo apo
assembly, makroentoles)
	3o e3amhno: tipota
	4o e3amhno: domes dedomenon+megalo 8ema se C (to pio ousiastiko
kata thn gnomh mou mexri stigmhs)
	5o e3amhno: tipota
	6o e3amhno: (apo tis katef8inseis H/Y)
		    arxitektonikh H/Y
		    Glosses Programmatismou I (C++, Ada95, Java, Lisp)
	7o e3amhno: _E_P_I_T_E_L_O_Y_S_ OS
	8o e3amhno: _E_P_I_T_E_L_O_Y_S_ ergasthrio OS

mexri kai to 6o e3amhno pou hmane, den egine oute mia fora anafora sto
linux, oute otan milagame gia bash-shell....
Ara, pi8anh tropoi gia na asxolh8ei me to linux enas empiths:
1) o 3aderfos tou na einai enas apo tous: Kermidas, Oikonomopoulos, DJArt,
V13, Ioannou, Daglidis, Kamenopoulos, ktl, ktl (sorry pou 3exasa arketous)
2) o pateras tou na einai o Stallman
3) na diavazei RAM, kai na exei parei to tefxos_afieroma sto linux
4) na mhn diavazei RAM
5) pernontas apo ena ergasthrio OS na vlepei mia mavrh o8onh xoris
xromatakia kai na tou kinhsei thn periergeia
6) na tou exoun spasei ta nevra ta xromatakia kai oi wizards.
7) ola ta parapano
8) kanena apo ta parapano
9) den 3ero / den apanto
10) lefko

an skefteis loipon ola ta parapano, filtate kata ta alla arh, 8a
katalaveis ti ennoousa oti oloi sto ergasthrio exete XP, kai gia linux
ftanoume sta geramata gia na akousoume. Vevaia to programma den to
kanonizeis esy, alla to ti 8a peis kai pos 8a ephreaseis tous foithtes,
exo thn entiposh oti to kanonizeis.

Kalhmera!

      Thodoris Tsokos
      el99178 at mail.ntua.gr