Installing a Linux Box

Chris Bek chris001 at softhome.net
Thu Sep 5 14:57:01 EEST 2002

Γειά σας,

    Είμαι σχετικά νέος στην λίστα και νέος χρήστης.

Έχω εγκαταστήσει το SuSE 7.3 σε ένα Η/Υ στο σπίτι μου. Το PC αυτό είναι σε ένα δίκτυο με άλλους 2 υπολογιστές (μέσω HUB) που τρέχουν Win9X.

Έχω καταφέρει να εγκαταστήσω το Squid για το internet και λειτουργεί μιά χαρά. Όμως ενας χρήστης δέν μπορεί να συνδεθεί με την υπηρεσία Winmx. Μπορείτε να μου πείτε πώς να στήσω το Squid.conf έτσι ώστε να δίνεται και αυτή η υπηρεσία? Επιπλέον, για να λειτουργήσει και το fetchmail καθώς και η αποστολή/λήψη λοιπών pop3 μυνημάτων, είναι απαραίτητο να ρυθμίσω κάτι επιπλέον?

Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας στο θέμα.

Χρήστος.