Open source in goverment

Aris Sotiropoulos sotirop at cslab.ntua.gr
Wed Sep 4 17:55:02 EEST 2002

> [...]
> Tue Sep 3 11:26:01 2002

> An
> baloun
> fitites.....
> apo
> tis
> arenon
> kapote

> AMESA.
> format
> >
> 1-2 skepseis sta parapano:
> 	* einai aparadekto se sxolh mhxanikon H/Y - milao gia th dikia
> mou
> toulastixon sto emp - na exei sto ergasthrio ton "Leitourgikon

to_super_psarotiko_diktyo_me_cluster_pagosmias_pantetas_vravevmeno_apo_t
> o_sindesmo_seismopljkton_
> kai oi metaptyxiakoi pou to eftia3an na to paizoun moures me ta XP
tous.

File Thodori,
Auta pou les me aforoun proswpika mias kai eftia3a to cluster gia to
opoio
milas (http://pdsg.cslab.ece.ntua.gr) to opoio exei diktya diasyndeshs
SCI, Myrinet, GbE kai FastEthernet. Epishs exw windows XP
ston ypologisth mou sto Polytexneio. Sto spiti mou exw mono windows 98
SE :)
Kapou exw kai ena 8ameno RH, alla ...  den bariesai :)

Esy poy eisai linux-as, prepei na katalabaineis oti oi symfoithtes sou
poy mou stelnoun thn askhsh tous se morfh .doc, 8a me pare3hghsoun an
tous
pw oti thn dexomai mono se .ps. Synepws gia na ta exw kalytera me olous,
exw
windows XP. Etsi kai .xls mporoun na mou stelnoun alla kai .tex h' .dvi.
Kanenas den menei me to parapono.

8a se parakalousa otan milas kai to ergasthrio mas na anafereis kai tis
selides sto Diadiktyo opou kapoios mporei na ma8ei gia mas.
http://www.cslab.ece.ntua.gr kai http://pdsg.cslab.ece.ntua.gr

> 	* einai aparadekto se alla ergasthria pou xrhsimopoiountai
> paketa
> e3omoioshs diktyou pou einai proto-kataskevasmena gia UNIX-like
> sisthmata
> na xrhsimopoiountai kato apo se mia
> palakismenh_den_3ero_ego_metafora_gia_win...! oi idioi oi
metaptixiakoi
> otan zitaga pou mporo na katevaso to paketo, mou elegan ..."distixos
den
> iparxei gia windows, mono gia linux...", les kai einai to linux shmera
> kamia platforma pou xrhsimopoieitai sto x-panepisthmio ths taganika
ston
> ENIAC pou exoun ekei, kai den mporo na to vro....!...afto
poios??...enas
> metaptixiakos H/Y, ston tomea ton diktyon...!!!
>
> 	* einai aparadekto na mh ginetai epishmos protroph-parakinhsh
> gia
> th xrhsh Linux-sistimatos, paramono sto 4o etos sto ma8hma ton
> OS!!!...dhladh an den se troei ligo, xrhsimopoieis win gia 3 xronia,

Mprabo loipon sto ma8hma kai sto ergasthrio twn OS :)
(http://www.cslab.ece.ntua.gr/courses/compsyslab/)

> exeis
> sini8isei se Visual Studio, Office, Notepad, Spice kai ola ta sinafh,
> kai
> otan xreiastei gia thn ergasia na grapseis 2-3 scriptakia, fonazeis
ena
> sinfoithth sou pou asxoleitai, na sou valei sthn gonia tou diskou
> Mandrake
> 8.2 gia na mhn polykourasteis ki olas, kai meta ta vgazeis giati ta
60GB
> tou diskou de sou ftanoun gia ta MP3 kai tis tainies pou katevazeis me
> laptop sou kai ta winXP - me tis

super_aftomates_ri8miseis_gia_aftomath_egatastash_se_diktyo_...)....:-).
> ..
> (kala an th diavasete afth th frash me mia anasa kerdizete ena dorean
> antigrafo winXP me to SP1, kai spasmena...!...:-)..)...

Exeis dikio, alla o tropos pou ta les einai periergos.
Epishs, den katalabaineis oti oi metaptyxiakoi prospa8oun na kanoun th
douleia tous oso pio apodotika mporoun. Kai mhn 3exnas oti prin liga
xronia autoi oi metaptyxiakoi htan symfoithtes sou :)

> 	* einai aparadekto ( kai telos), na vgainoun oi askhseis sto web
> se .doc, akoma kai askhseis gia programmatismo - na po oti htan tou
> spice
> - .

Afou .doc 3erei o an8rwpos, .doc 8a grapsei. An h3ere LaTeX 8a egrafe
se LaTeX. An omws dwsei thn askhsh se .dvi 'h se .ps, meta 8a er8oun
500 foithtes enas-enas kai 8a rwtane pws 8a doun to .ps. Gia na mhn
yparxei tetoio problhma h askhsh bgainei se .doc.

> Afta eixa na po, pairno to mpogalakia mou kai thn kano....
> Sorry gia tis makroskeleis protaseis, elpizo na diavazontai...

H katastash sucks. An exeis anhsyxies, ela na tis syzhthsoume.
Idiaitera gia tetoiou eidous anhsyxies pou anafereis sto gramma sou,
eimaste anoikta olh mera :)

-Aris Sotiropoulos
ypopshfios didaktwr