paixnido-nomos klp

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Wed Sep 4 12:41:01 EEST 2002

On Wed, 04 Sep 2002 12:33:41 +0300 Theophilos Felekidis A5 4329
<tfel at intracom.gr> wrote:

> Re mpravo sthn eugenia ... katafere na mou anevasei thn piesh shmera.
> Mwre kala diavasa kapou oti oi gunaikes xwrizonte se duo kathgories, tis
> peof8onises
> kai tis peokanakeftres .... (e oxi kai sto ram ...!! )
>
> VARieme
>
> --
> "There are two types of computer users in the
>  world...those that have lost data, and those
>  that are going to."        (blh, circa 1972)

Den 8elo na xarktiristo grafikos, oute na anoikso FW, alla pistevo oti
enas an8ropos pou den exei ton paramikro sevasmo sti xora pou ton genise
(oute kanei kati gia na dior8osei tixon kakos keimena pou tin aforoun) kai
sto dimokratiko politevma, den exei kai prosopikes aksies. Gia afto, i en
logo kiria mou einai pageros adiafori kai kala kanei kai menei allou kai
kala 8a kanei na min ksanar8ei kai ellada.

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr