Open source in goverment

Thodoris Tsokos tsokos at mail.ntua.gr
Wed Sep 4 08:51:11 EEST 2002

On Tue, 3 Sep 2002, [iso-8859-7] Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> (prosoxh sta ***)
des sto telos [0]

> fainetai na exeis thn entupwsh oti to emp 8a sou anoi3ei to kranio kai 8a
> sou emfutepsei ston egkefalo o, ti 8a h8eles na 3ereis.
>
> polla perimeneis. to emp einai fhmismeno gia ta lefta pou katanalwnei kai
> oxi gia thn morfwsh/e3upnada/ikanothta twn apofoitwn[0] tou.

Den ennoousa oti to emp, 3ereis to super_panepisthmio pou einai kalitero
apo ta alla...vlakeies. Apla epeidh ekei eimai ego kai den exo apo allou
empeiria. Tora gia to ti mou prosferei, apla logo tou orgismenou ths
epistolhs, 3exasa na grapso to conlcusion: "apo th stigmh pou se sxoles
H/Y_plhroforikhs, metaptixiakoi kai ka8hghtes (oi defteroi as mh 3exname
oti megalosan me command_prompt), akomh kai an o tomeas tous einai ta OS,
sou petane tis askhseis se doc, 'h gia prosopiko leitoyrgiko xrhsimopoioun
to winXP, me tis ena karo malakies kai ta xromatakia. Pos loipon, an den
3ekinhsoun apo ekei ta pragmata, pou iparxei kai mia texnikh gnosh, 8a
apithsoume apo th grammatea na xrhsimopoihsei StarOffice 'h OpenOffice,
kai epishs  na mhn panikovlh8ei otan 8a xreiastei na kanei kati apo
command_line. 'H o texnikos ths ekei ipiresias, an einai enas apofoitos
H/Y, pou to mono pou 3erei apo linux einai ta ma8hma kai ta scriptakia pou
ema8e sto panepisthmio, pos 8a kateaferei na leitourghsei to olo
skhniko."....ekei vasika phgaine to deltio parapanon gia to emp. Kai
epanalamvano, oxi kai kala epeidh ipoti8etai einai to kalitero, apla
epeidh ego eimai ekei.

> [0] den amfibalw oti apo to emp exoun apofasisei morfwmenoi, e3upnoi kai
> ikanoi ar8rwpoi. alla eimai sigouros oti auto exei ligotero na kanei me thn
> sugritikh uperoxh tou emp ws ekpedeutikou idrumatos kai perissotero me th
> 8elhsh/prospa8eia tous na ma8oun pws skata 8a kanoun th douleia[1] tous.
>
> [1] h toulaxiston ti sto diaolo einai auth

> na parapone8eis dokimases?
vasika, gia askhseis pou einai se doc exo parapone8ei, kai exo parei
8etika apotelesmata. Vevaia eimai kai tora se mia mistiria periptosh
metaptixiakou pou to paizei ligo diskilios alla vlepoume....:-)...pantos
sto mail h8ela perissotero na po gia th malakia pou tous dernei, tora gia
to ti kanoume, kapoia pragmata exoun arxisei na einai
standard...:-).....(stis diamartiries ennoo...:-)...).

[0]	ta evala strava ta *???....den katalava ti patata ekana, giafto .
BTW, apo pine htan, kai h8ela na rothso: ginetai na ensomatoso leitourgies
tou vi sto pine, 'h uparxei analogo programma pou o editor tou na
vasizetai ston vi, kai oxi sto pico opos to pine.
Efxaristo!!!!

      Thodoris Tsokos
      el99178 at mail.ntua.gr
      http://users.ntua.gr/el99178