Strange Things...

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Sep 4 00:47:01 EEST 2002

On Tuesday 03 September 2002 22:17, HARALAMPOS VASSILIADIS wrote:
> Γεια σας. (Φρεσκο)χρησιμοποιώ τα SUSE LINUX 8.0. Μετά από πολλές
> προσπάθειες
 κατάφερα να εγκαταστήσω τα ελληνικά και να γράφω σε
> ελληνικά, αλλά βγαίνουν ερωτηματικά στα ελληνικά ονόματα των αρχείων
> (.txt, .mp3 κλπ). Δε μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό, αφού το
> σύστημα μπορεί να διαβάζει ελληνικά. Μπορεί κάποιος να με
> βοηθήσει;
> 		Επίσης, κάτι συμβαίνει με το root, διότι αφ'ενός μεν δεν αποθηκεύει
> πολλές
 από τις αλλαγές που του κάνω (π.χ. wallpaper, autohide taskbar,
> αλλαγές στη γλώσσα του KDE κλπ), αφ'ετέρου δεν βλέπει τα partitions των
> Windows (δε βλέπει τα αρχεία που υπάρχουν μέσα, όμως αν απ'την κονσόλα
> του πω να πάει π.χ. cd /windows/C/windows πηγαίνει κανονικά). Τέλος, κάθε
> φορά που τον φορτώνω μου βγάζει πάνω αριστερά μια κονσόλα με κάτι
> μηνύματα. Είναι φανερό ότι κάτι πάει στραβά. Με τον άλλο χρήστη δεν έχω
> αυτά τα προβλήματα. Γιατί με τον root;

giati o root den a3izei, einai passe. opws lene kai ola ta eisagwgika biblia
unix, o root einai men (e3' orismou) o xrhsths me to _kalutero_ wallpaper
sto kde tou kai kati alles mikrodiafores opws eleu8erh prosbash se olo to
filesystem, th ram, tis suskeues - genika kanei oti goustarei - alla mexri
ekei. h moda apaitei ligotero fantezi katastaseis kai to uid!=0 einai must.
exeis kai ta ellhnika sto splash screen kai poios se pianei! ase ton root
na pedeuetai me locale, charsets kai alles ahdies. einai o pio rigmenos
xrhsths sta unix giati plhrwnei to gegonos oti prin apo polla xronia htan o
prwtos pou phge sto dentro twn uids kai ekopse to diko tou gia na exei na
leei. des ton twra omws...

> 		Ακόμη ένα σοβαρό πρόβλημα είναι ότι τα προγράμματα για .mp3 και βίντεο
> δεν
 παίζουν τα αρχεία (πατάω το play αλλά δεν ξεκινά το τραγούδι παρ'ότι
> ο τίτλος του φαίνεται στο πρόγραμμα). Η κάρτα ήχου δουλεύει, αφού audio
> cd παίζει κανονικά. Με ανησυχεί πολύ αυτό. Μήπως είναι προβληματικό το
> software; Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση και ελπίζω να με βοηθήσετε.

gia poia karta hxou milas?
gia ti eidous video arxeia milas?

--
Make it clear before you make it faster.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)