Strange Things...

HARALAMPOS VASSILIADIS har-vas at otenet.gr
Tue Sep 3 22:17:01 EEST 2002

		Γεια σας. (Φρεσκο)χρησιμοποιώ τα SUSE LINUX 8.0. Μετά από πολλές προσπάθειες
κατάφερα να εγκαταστήσω τα ελληνικά και να γράφω σε ελληνικά, αλλά βγαίνουν
ερωτηματικά στα ελληνικά ονόματα των αρχείων (.txt, .mp3 κλπ). Δε μπορώ να
καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό, αφού το σύστημα μπορεί να διαβάζει ελληνικά.
Μπορεί κάποιος να με
βοηθήσει;
		Επίσης, κάτι συμβαίνει με το root, διότι αφ'ενός μεν δεν αποθηκεύει πολλές
από τις αλλαγές που του κάνω (π.χ. wallpaper, autohide taskbar, αλλαγές στη
γλώσσα του KDE κλπ), αφ'ετέρου δεν βλέπει τα partitions των Windows (δε
βλέπει τα αρχεία που υπάρχουν μέσα, όμως αν απ'την κονσόλα του πω να πάει
π.χ. cd /windows/C/windows πηγαίνει κανονικά). Τέλος, κάθε φορά που τον
φορτώνω μου βγάζει πάνω αριστερά μια κονσόλα με κάτι μηνύματα. Είναι φανερό
ότι κάτι πάει στραβά. Με τον άλλο χρήστη δεν έχω αυτά τα προβλήματα. Γιατί με
τον root;
		Ακόμη ένα σοβαρό πρόβλημα είναι ότι τα προγράμματα για .mp3 και βίντεο δεν
παίζουν τα αρχεία (πατάω το play αλλά δεν ξεκινά το τραγούδι παρ'ότι ο τίτλος
του φαίνεται στο πρόγραμμα). Η κάρτα ήχου δουλεύει, αφού audio cd παίζει
κανονικά. Με ανησυχεί πολύ αυτό. Μήπως είναι προβληματικό το software;
		Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση και ελπίζω να με βοηθήσετε.
--
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι.