WMs - Contsest

qubit qubit010 at yahoo.co.uk
Tue Sep 3 12:14:00 EEST 2002

Parakolouthisa mia sizitisi sti lista pro imeron sxetika me to an to qt
einai ligo ipervaraio.
Epeidi tixanei na xrisimopoio KDE (pros to paron:-) se ena sistima Celeron
800MHz me 384MB RAM trexei mia xara (auto tha leipe).
Epeidi omos den eimai o tipos pou kanei anavathmisi kathe 6mines (alla kathe
4 xronia) ti tha ginei an se 2 xronia vgei to KDE 5.0 kai sernetai sto
mixanima mou.

Gi auto loipon apofasisa na arxiso apo tora na eksikionomai me enan WM ligo
pio light (excluded: KDE, GNOME, enlightenment) pou exei prothesi na
parameinei light, alla pou tha mporo na diavazo, grafo kai ektipono ellinika
(opos sto KDE)

Tha ithela loipon na akouso protaseis apo osous exoun dokimasei
diaforetikous WMs