modules.conf

Sidirourgos Lefteris lefteris at godzilla.edu.uoc.gr
Mon Sep 2 12:05:01 EEST 2002

Ti ennoeis kanontas modules.conf?

To modules.conf einai ena arxeio sto /etc pou grafeis ta modules poy 8es
na shkw8oyn me parametrous. Dhladh, grafeis to module kai dipla tis
parametroys kai otan fortwneis ena module (me modprobe p.x.) diabazei apo
ayto to arxeio ti parametroys prepei na balei me ayto to module.

Bebaia, den 3erw ti diafores yparxoyn sta diafora distros, sto slack
pantws afoy ola ginontai me to xeri to allazeis esy, se alla distros isws
na yparxei kapoio util gia aythn thn doyleia.

lefteris