kppp

Dimitrios Vourkas vuser at freemail.gr
Mon Sep 2 01:06:02 EEST 2002

On Mon, 02 Sep 2002 00:22:43 +0300
Dimitrios Vourkas <vuser at freemail.gr> wrote:
o kernel exei ypostiriksi kartas hxou alla oxi san module

 > egkatestisa telika ton pirina 2.4.19 alla exo dio provlimata
 > to ena einai oti otan fortosei o KDE 3 moy vgazei to eksis minima
 >
 >      Sound server informational messages
 >     Error while initialing the sound driver
 >     device /dev/dsp can't opened(No such device)

ebales ipostiriksi tis kartas hxou sto kernel;

an nai, kai htan module, eftiakses ta ./etc/modules \modules.conf?

 > kai to allo oti
 >      Eno me ton  palio pirina sindeome kanonika sto Internet me to
 >      Kppp
 >     me ton kenoyrio tin ora poy pai na kanei sindesi sto diktio
 >     kleinei kai emfanizei to minima o Kppp pethane ksafnika kvdikos 4

And again, ebales ta aparaithta PPP merh tou phrhna  san modules h'
built in sto pirina?

An auto htan to problhma, (an leme),  kai de thes na asxolitheis polu me
to kernel compiling, mporeis panta na metafereis to arxeio .config apo
to palio source dir tou purhna sto kainourgio dir tou 2.4.19 kai na
trekseis "make oldconfig", auto tha perasei oles tis palies rithmiseis
tou prohmougenou phruna ston kainourgio kai tha se rwtaei mono gia nees
rithmiseis (sto 95% twn opoiwn apantas oxi). Argotera mporeis na
trekseis kanonika make xconfig/menuconfig/config klp

--
http://www.freemail.gr - δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.