fs type ext3 not supporte by kernel

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Sun Sep 1 01:16:01 EEST 2002

On Sunday 01 September 2002 00:33, Dimitrios Vourkas wrote:
> Exo kanei metaglotisi ton kernel 2.4.19 eixa to 2.4.18-3 red hat
> make oldconfig

auto einai peritto thn prwth fora pou ftiaxneis enan phruna, ektos kai an
ennoeis oti antegrapses to .config.

> make dep

edw 8a eprepe na akolou8ei ena "make clean"

> make bzImage
> cp bzImage /boot/vmlinuz-2.4.19

pragmatika etsi thn edwses thn entolh?

> make modules
> make modules_install
> sto grub.conf prosthesa entoles oste na fortoneo ton kenourio pirina
> Ston palio pirina apo tin egkatastasi eixa to eksis minima lathous
> error DriveStutusError Bad CRC
> Me ton kenourio pirina den yparxei ayto to minima lathous alla exo to
> ekseis fs type ext3 not supported by Kernel

pou to blepeis auto?

> Exo kanei make oldconfig kai oi rithmisis einai idies me ton palio
> pirina. Sto make xconfig dokimasa to  Kernel automounter versio 4 kai tis
> alles rithmiseis
> ext3 journaling file system support
> alla ta idia
> kanontas metaglotisi ton palio pirina h kanontas make symlinks dep perno
> to idio minima lathous me ton pou perno kai ston kenourio pirina eno to
>     DriveStutusError Bad CRC     pleon den yparxei

afhse to crc error. mporeis na 3anagrapseis me apla logakia, gia na to
katalabei kai opoios den 3erei ek twn proterwn ti ekanes, ti ennoeis sthn
parapanw protash?

--
Use self-identifying input.  Allow defaults.  Echo both on output.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)