Karta grafikwn

Vasilis Vasaitis vasilis at femanet.com.br
Thu Oct 31 14:02:04 EET 2002

On Wed, Oct 30, 2002 at 11:52:39PM +0200, Athanasios Sidiropoylos wrote:

> Xmmmm basika elega na apofigw tis matrox giati argotera mpori kai na
> bgei kanena 3D paixnidi pou na me endiaferei se linux (kala kane onira)
> alla den jerw.

  *γκουχ*Parhelia*γκουχ* ;^)

> Xmmm mias kai exeis ati.... me tv tuner....... Doulebei to TV tuner ????

  Δουλεύει μια χαρά, με drivers από το Gatos project [0], που πήρα κανα
τρεις μήνες πριν από το CVS τους. Και βασικά, από τότε που μια φορά
που χάζευα τηλεόραση κάτω από Windows, μου κόλλησε άγρια το σύστημα
(Windows 2000 μάλιστα), δεν χρησιμοποιώ το Tuner και πουθενά αλλού
εκτός από Linux...

  BTW, για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της κάρτας δεν ξέρω να σου πω,
γιατί όταν την πήρα είχα 4.1.0 που δεν την υποστήριζαν, και το Debian
δεν είχε ακόμα πακέτα για 4.2.0, οπότε έχω ένα υβριδικό setup, με X
Server των 4.2.0 και όλα τα άλλα από τα 4.1.0, και έχω προσπαθήσει
γενικά να μην το ζορίζω. Όταν γυρίσω σπίτι και το ενημερώσω στο
τελευταίο bleeding-edge unstable, θα στείλω εντυπώσεις, να δούμε τι
γίνεται τελικά με την ATI που λέει κι ο DJ Art. :^)

> An nai.... otan thn juloseis... den thn dineis se emena ? 8-)))
> (Mhn psaxnw kai gia tuner apo edw kai apo eki...)

  Αν αγοράσεις την παρά-πιο-πάνω αναφερόμενη κάρτα, στην ανταλλάσσω
ευχαρίστως. :-P

..[snip]..

[0] http://gatos.sourceforge.net/

--