RH8 speed!

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Oct 31 00:38:05 EET 2002

On Wednesday 30 October 2002 20:34, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Φίλτατοι!
>
> Μετά τον καταιγισμό μηνυμάτων απελπισίας από χρήστες Red Hat, ιδού ένα
> μήνυμα πλήρους ικανοποίησης. Δεν ξέρω αν είναι υπεύθυνος αποκλειστικά ο
> gcc 3.2 για αυτό, αλλά το 8 _πετάει_ σε σχέση με το 7.3, και περαιτέρω
> σε σχέση με οτιδήποτε precompiled έχω δει στα λίγα χρόνια που
> χρησιμοποιώ linux. Sample benchmarks σε δύο ολόιδια μηχανήματα (IBM
> Thinkpad T23 ~1GHz Mobile PIII, 512MB RAM, σαλιγκάρι δίσκος):
>
> Κατηγορία "διάσημα bloatware":
>
> - - Forte for Java (SunONE) Community Edition: 45'' με το 7.3, 16'' με το
> [...]

Σε αυτό δε νομίζω να παίζει ρόλο ο gcc (το Forte είναι αμιγώς Java). Μήπως το
7.3 είχε καμιά Java 1.2 και το 8.0 έχει Java 1.3 ή 1.4;

Στα υπόλοιπα υπεύθυνος είναι τόσο ο gcc όσο και ο βελτιωμένος linker. Κι εγώ
είδα τέτοιες βελτιώσεις από SuSE 7.x σε 8.0 γιατί χρησιμοποίησαν το
βελτιωμένο linker.

> Ούτε που θέλω να φανταστώ τι θα γίνει αν κάτσεις να κάνεις recompile τα
> πάντα όπως κάνει ο V13, δυστυχώς έχω δουλειά να κάνω... :-)

Καλύτερα. Είναι πολύ απίθανο να ξέρεις να κάνεις recompile τόσο καλά όσο οι
διανομείς, και εξάλλου αυτοί έχουν στη διάθεσή τους dedicated μηχανήματα και
clusters και τους παίρνει να κάνουν π.χ. compile με -O3 και άπειρο inlining
(κάτι τραγικά πιο αργό από το συνηθισμένο -O2 τουλάχιστον στα μηχανήματα των
κοινών θνητών).